Priča o KUMONU



1950e
1954
Toru Kumon, profesor matematike u srednjoj školi, iskušao je na svojem sinu Takeshiju, koji je tada pohađao drugi razred osnovne škole, metodu obrazovanja koja se temelji na ideji samostalnog učenja. Na neuvezanim stranicama, Toru Kumon je sinu zapisivao brojne aritmetičke zadatke. To je bio nastanak KUMON metode.

1955
Prvi matematički centar za učenje u kojem su se upotrebljavali KUMON radni listovi otvoren je u Osaki u Japanu.

1959
Toru Kumon uvodi Popis Najnaprednijih Učenika (ASHR) kojim se odlikuju učenici koji samostalno uče na razini iznad očekivane razine s obzirom na njihovu dob.

1960e
1962
Osnovan je institut Osaka Institute of Mathematics Ltd.

1968
Toru Kumon napušta gradsku srednju školu Higashi u Osaki i završava svoju karijeru nastavnika kako bi se posvetio aktivnostima instituta Kumon Institute.

1969
Broj KUMON učenika premašuje 10 000.

1970e
1974
Prvi KUMON centar za učenje izvan Japana otvoren je u New Yorku u Sjedinjenim Američkim Državama. Otvaranjem tog centra za učenje u New Yorku, po prvi puta je ponuđeno učenje pomoću KUMON metode izvan Japana.

1978
Proslavlja se 20. godišnjica KUMONA.
Takeshi Kumon (sin Toru Kumona i prvi KUMON učenik) imenovan je predsjednikom instituta Kumon Institute of Education.

1980e
1980
Osnovana su društva kćeri u São Paulu u Brazilu i u Düsseldorfu u Njemačkoj.
1981
Broj KUMON učenika premašuje 1 000 000.

1990e
1993
Broj KUMON učenika diljem svijeta premašuje 2 milijuna.

1995
25. srpnja osnivač Toru Kumon umire u dobi od 81 godine.

2000e
2001
Dizajniran je novi KUMON logotip.
2006
Broj KUMON učenika diljem svijeta premašuje 4 milijuna.

2010e
2017
KUMON je sada prisutan u 50 zemalja i regija diljem svijeta.

2018
KUMON grupa slavi 60. godišnjicu.

2019
KUMON je sada prisutan u više od 50 zemalja i regija diljem svijeta.
Prijeđite prstom da biste vidjeli više